Hej!
Jag är mycket intresserad av och skulle gärna vilja lära mig mer teckenspråk och önskar därför komma i kontakt med en eller ett par teckenspråkskunniga peroner. Finns du/ni i närheten av Skellefteå (västerbotten) är det ett stort plus!
Hoppas på svar,
Tack på förhand!
Mvh/Bunn
Hej, hej!
Vinkar från Luleå! 
(törs man det? Skellefteå och Luleå ska ju vara "fiender" ialla fall i hockeyn?) *skrattar gott*
Ett tips om du inte redan har gått någon kurs är att ta kontakt med ABF eller liknande och gå.
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Hej!
min gubbe är från Luleå och jag är totalt ointresserad hockey, så visst törs du vinka därifrån!
Jag har gått kurs i teckenspråk, men skulle vilja lära mig mer och att öva på att använda språket i "verkligheten".
Det jag skulle önska är någon att surra med, så jag inte hinner glömma bort allt det jag, hittills, har lärt mig. För tyvärr är det ju (i alla fall för mig) så att om jag inte är "håller igång" det så faller det i glömska.
Ja då vinkar jag väl ännu mer! *viftar med hela armen* 
Ja, du får gärna höra av dig om du har vägarna hitåt eller så.
Ritva

Tack för det! :)
Var någonstans i Luleå finns du?
(Det går bra att PMa om du hellre vill det)
Pm:ar dig imorgon när jag sitter vid datorn. Lite bökigt att göra det i Iphonen.
Ritva
www.spreadthesign.com - är döv också så bara att fråga nått om du vill veta nåt ;)
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.