ny användare
hej jag har åter igen skaffat mig en höra apparat då jag är döv på vänster öra.jo nu till saken, hadde när jag var ung upp tills högstadiet, då var det den stora modellen som man har bakom örat och säcka fomat efter hela örat ja ni förstår nog,det var inga problem med denna förutom ingen skyddsdäpmning och vissa störningar ja ja det var på 80talet.Nu har jag en ny mordärnare som man stoppar in i örat som knappt syns(phonak virto M-titanium)problem som jag upplever,största är att den ger ifrån sig ett sus ljud typ som kylskåp och detta suset ökar när jag höjer apparatens volym, haft den in lämnad men sägs inga fel då man kan,kan, höra själva appatatens ljud i tyst miljö heltnomalt,mkt konsigt då detta ökar med volymen samt spelar det ingen roll om det är i bullerljud miljö.inte ens på 80talets apparater hade detta störande ljud mkt störande då man lider av rätt grov tjutande tinitus.någon som vart men om liknande?
- Redigerat 2023-12-01 13:31 av Tarotstollan
Lade till en etikett.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
?? Hur funkar denna sida, kanske helt fel för mina frågor?
#2: Det är nog bara få som är här inne just nu och som kan svara.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#2. Vad är det du vill veta?
Om du menar att jag lagt till en etikett, så är det för att vi och alla som läser här inne skall kunna hitta ditt inlägg senare. Inlägg utan etiketter försvinner i mängden och kan vara svåra att hitta senare.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!