Välkommen hit till oss!
Hej och välkommen till hörselskadade iFokus!
.
Jag vill att den här sajten ska vara ett ställe man kan träffas och diskutera allt möjligt, det behöver inte bara handla om hörselskador, utan även om annat som känns viktigt i livet för er medlemmar. Allt ifrån middagstips, till tekniska hjälpmedel och teckenspråk, barnen osv., osv. Vi är ju inte bara hörselskadade utan människor med flera olika roller, föräldrarollen, yrkesrollen, vännen, tränaren, ledaren och så vidare. Hörselskadan har vi ju med oss hela tiden! 
Sen skulle jag även vilja uppmana er till att skriva i trådarna eller starta nya. Det är ni medlemmar som styr innehållet! Saknar ni något ni vill veta mer om så skriv ett inlägg om det. Det finns säkert någon annan, som kan något om det du undrar över. Behöver du bara skriva av dig av någon anledning så är det helt okej, ibland behöver man bara få någon som lyssnar, när man mår dåligt eller är jätteglad.
Men tänk inte att någon annan får börja för så tänker de flesta och då blir det pannkaka av alltihop.

Välkomna!
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
Det är alltid roligt att få se nya ansikten här på sajten
Det är inte alls så farligt att skriva ett inlägg eller besvara ett inlägg som finns här på sajten
Svårigheten ligger i att sluta när man väl en gång har börjat skriva det är verkligen vanebildande och kul
Så kom med i vårat gäng och skriv av hjärtats lust
Det finns absolut inget som är fel eller rätt vi har alla våra olika utgångspunkter för det vi skriver så länge vi inte gör varandra illa genom det vi skriver
Jag puttar bara upp denna så att den hamnar överst, eftersom jag har nålat en tråd till 
/Désirée
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tittar in och säger hej!
Tänkte att jag kunde läsa här o. se om jag kunde lära mig något mer som kan komma vår hörselskadade 9-årige son till godo.
Mvh // S
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 Du är varmt välkommen. Vi är några som har barn här också, bland annat jag själv som har en 9 årig dotter med en lättare nedsättning och en 13-åring med en ännu mindre nedsättning på diskanten. 
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
Läste här o är en ny medlem här! :-) I Göteborg har vi en hörselförening, vi brukar vara ca: 20-25 st som träffas varje onsdag! Vi brukar sitta o fika o tjôta i avslappnat tempo, ibland hittar vi på olika aktiviteter i höstas hade vi rysk afton (deras matkultur) Vi som träffas brukar vara mellan 40-60 år!
#5 Hej och välkommen hit! Du får gärna berätta för dina vänner om den här sajten 
/Désirée
Nu är det hockey för hela slanten