Intervjudeltagare!
Hej alla!
Jag är en hörselskadad tjej som just nu håller på med mitt examensarbete på socialarbetarprogrammet på Högskolan Dalarna.
Jag skriver om hur hörselskadade ser på sin grupptillhörighet, identitet som hörselskadad samt om man upplever sig stigmatiserad.
Jag har tänkt göra intervjuer via msn, gärna om du kan den här veckan, men jag förstår om det blir svårt med julledigheten.
Hör av Dig om du är intresserad!
Vänliga hälsningar
/Liv Samuelson
Hur har det gått med intervjuerna? Skulle vara intressant om du vill berätta lite om vad du kom fram till här.
/Désirée

Hej!
Ja, som det ser ut nu är analysen på ett förstadium eftersom mina intervjuer inte är helt klara :)
Jag återkommer.
/L.
Men du fick tag i intervjupersoner i alla fall? det är ingen utom Desireé som svarat i tråden (och nu jag) så man blir nyfiken
Jodå Liv har fått tag i några intervjupersoner, men såvitt jag vet välkomnar hon fler.

Hej!
Intervjuerna är klara, men tack ändå att så många visat intresse för detta. Håller på som bäst med att få ihop allting, kan ta några veckor till. Vill inte "publicera" min uppsats innan den är godkänd, så ni får nog hålla er till tåls ett litet tag till 
Ha det bra nu såhär en liten bit in på det nya året.
/Liv TS