Dagens pratbubbla 10 september
God morgon vänner! 
Idag ska vi åka till tippen för att slänga allt byggskräp. Snart är tonårshuset helt färdigt
Mulet här och lagom temperatur, kanske hinner jag ut med kameran senare idag. Ska baka fruktbröd för mina tjejer har önskat sig det
På sena eftermiddagen eller kvällen kommer vi att grilla 
/Désirée
Godmorgon!
Har börjat med att njuta av att få mina händer och främst naglarna fixade, så nu har jag kattklor igen. *ler nöjt* jag vet vad jag kommer få göra ikväll när mina tjejer blir varse långa naglar dom kliar skönt!
Annars jobb idag ända till 18! Suck!
Fint väder har vi idag med!
Dessi: kul att det börjar bli klart. Tjejerna dina har varit jätteduktiga med sin renovering!
Ha en skön dag!
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
Ritva, ja tjejerna har varit fantastiskt duktiga, men nu på slutet har sambon och jag fått ta vid eftersom tjejerna har börjat skolan. Vill du se några bilder?
Kul med kattklor, får se om jag kan ägna mig åt lite sånt efter pappas flytt hit 
/Désirée
#0 När är brödet och maten klar så att jag vet när jag ska komma för det låter gott
Jag har varit ute och tränat lite grand det är bara synd att jag inte lämgre har någon styrka i mina armar och ben längre men man ska se det positiva att jag i alla fall kan röra på mig och kan kålla rörelseförmågan uppe genom att gå och träna
Sven jag ska strax sätta degen, så brödet är väl klart framåt 4-tiden och köttet är lagt i marinad, så grillen tänder vi vid 4-tiden. Välkommen att kvista över 
Härligt att du kan träna 
/Désirée
Synd bara att det är för långt bort för att hinna fram i tid jag behöver flera veckor på mig för att kunna komma fram
Måste bara berätta något riktigt kul!
Min dotter är en riktigt hockeygalning och bästa laget är ju förstås Luleå Hockey enligt henne. Hon har ju till och med börjat träna hockey fast hon knappt kunde åka innan hon började. 
Hon prenummererar på Kamratposten (KP) och har skickat in en önskan till något som de kallar för "KP pröjsar". Hon önskade säsongsbiljett till ståplatserna där Lulefansen står.
Idag blev hon uppringd och fick veta att hon kommer att få det + att hon får en till pappa också, eftersom de brukar gå tillsammans! Visst är det fantastiskt! Ett värde av ca 3000 kronor!
Att hon dessutom fyller år på måndag gör ju det till en födelsdagspresent , som blir svår att slå! Men det gör inget för hon är så otroligt lycklig! 
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
Ritva vad härligt för din dotter
Hälsa och gratta henne från oss