Hörselskadade iFokus

Hörselskadade

Etikett: utanförämnet
Läst 1748 ggr
[SvenA]
0

Hur har eran sommar varit ?

Hur har ni haft det under sommaren har ni kunnat utnyttjat det fina vädret vi har haft

Berätta gärna eran sommarminnen här på sajten så att att kan få ta del av hur ni har haft det och vbifoga gärna bilder om ni vill även om jag personligen inte kan se dom

DesK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har haft en arbetsam sommar med ombyggnad och så vidare. Min gamle far ska flytta hit från Sydafrika, därför håller vi på att skapa ett boende åt honom här. Sommaren har varit riktigt varm med många soltimmar, vilket har varit skönt. Glad I början av sommaren fick vi besök av vår Sajtvärd Ritva med familj, det var roligt Glad För några veckor sedan var vi i Stockholm och då träffades du och jag, Sven, vilket också var jätteroligt trots det milt sagt usla vädret. I våras satte jag några gladioluslökar, så nu bidrar jag med en bild på 2 olika gladiolusblommor.

/Désirée

Gnidde
0

Sommaren har varit både bra och dålig. Bra fram till 18/7 sedan blev jag opererad i magen dom snöt 40 cm av tarmen. en stor och ful tumör som jag inte fått svar på ännu. Annars går det framåt sakta men säkert. det har varit för varmt och fuktigt annars är det bra.

Hälsningar Gnidde.

DesK
0

Gnidde oj oj oj det där lät inte roligt. Krya på dig!

/Désirée