Reklam för sajten
Vill du vara med och hjälpa till med reklam för sajten så att vi blir flera som besöker den och är med och skriver
så att debatten blir livlig
Du kan då skriva ut det bifogade reklambladet och sätta upp det där du finner det lämpligt
Sprid det gärna bland dina vänneroch bekamta
Jättebra reklamblad
Skriv ut ett du också redan i dag och sätt upp det
Satt och letade i min dator efter ett dokument och hittade något som jag inte kände igen. När jag öppnade det såg jag att det var reklam för Hörselskadade iFokus. Kom på att jag skulle kunna ta med en till Pedagogiska hörselvården när jag ska dit nästa gång…
…vem vet jag kanske tom jobbar där i höst! Ska söka jobb där…så håll tummarna för mig!
kram Popcornett
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
Det är bara bra om reklam för sajten kommer ut
på olika platser
Det är klart att jag hååller tummarna för att du får platsen
¤4 tack den kanske behövs…
Ritva
Kanske inte är läge för mig att säga vad jag tycker om hörselpedagogisk verksamhet, fast det kanske är bättre där du bor vad vet jag. Lycka till i alla fall!
#6 hej Surgubben, kul att du tittar in igen. Jodå jag vill gärna veta vad du tycker. Annars kan man ju inte bättra sig!
Jag har bara goda erfarenheter här uppe än så länge. Det konstiga var att vi aldrig hade någon kontakt med dem i Stockholms landsting, så vi blev uppriktigt sagt förvånade när de ringde upp oss här i Luleå.
kram
Ritva
Här kan ni ladda ner reklamblad om sajten och hjälpa till att speida
Tog med mig några till pedagogiska hörselvården nu i veckan. Funderar på om man skulle skriva ut några blad och dela ut på hörselskadades dag här i Luleå. Jag får se om jag hinner med det!
Ritva
Man kan även sätta upp reklamen på offentliga anslagstavlor
Jag tänker sätta upp lappar på flera håll här i Falun framöver 
/Désirée
Lapp uppsatt på hörcentralen oc hörselvården här i Falun! 
/Désirée

Jag ska göra reklam för HiF. Det är ju jättebra om fler gör inlägg.
Desto flera som hittar hit dest roligare är det för då blir det mera fart på sajten
Jag kan bara hålla med er. Det vore ännu roligare om vi blev fler här.
Ritva
Eftersom vi har lite nya medlemmar vill jag påminna om att vi är tacksamma om ni vill sätta upp denna reklamlapp där ni bor.
/Désirée
Desto mera reklam dessto fler medlammar och mera kreativitet kan det bli här på sajten