Hörselskadade iFokus

Hörselskadade

Etikett: allmännt-övrigt
Läst 1681 ggr
Ritva
0

Till alla mina medlemmar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det är ju alla hjärtans dag  idag och det är ju självklart att ni måste få något fint! Det är inte teckenspråk, men jag tyckte det passade in fint ändå.

Hoppas ni har haft eller får (dagen är ju inte slut än) en bra alla hjärtans dag!

Ta hand om er!

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

DesK
0

Vilken fin bild! Glad Passar på att önska alla medlemmar en fin kväll och hoppas att ni har haft en bra dag!

Vi har firat dagen med att baka egna munkar med vaniljkräm i Tungan ute

/Désirée

Surgubben
0

Så tecknar man…

ASL förvisso, men används även i Sverige…

Ritva
0

#2 Den använder vi mycket i min familj. Mycket praktisk när man vinkar hejdå kan kombineras med en slängkyss.

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

DesK
0

Vad betyder den?  Skäms

/Désirée

Jennifersthlm
0

I LOVE YOU

DesK
0

Ah tackar den ska jag genast träna in  Skrattande

/Désirée

papa-bear
0

kom ihåg att hålla ut tummen, annars tror väl folk att ni är en bunt djävulsdyrkande typer, men de kanske inte kan skilja på det här och ronnie james dios hälsning till sina fans. Oskyldig

ronnie är en sångare, bla från rainbow, black sabbath och nu i sin egen grupp dio, och emellanåt tillsammans med musiker från sabbath, då under namnet heaven and hell, och då han uppträder brukar han hålla upp fingrarna på nästan samma vis, förutom att han håller tummen in över lång- och pekfingret.

DesK
0

#7 Tackar där löste du mitt huvudbry! Glad Det var liksom ditåt jag kopplade och tänkte att det kan nog inte stämma i detta sammanhang!

/Désirée