Hörselskadade iFokus

Hörselskadade

Etikettallmännt-övrigt
Läst 1540 ggr
[per50]
0

Ditt nyårslöfte

Fil:Reflections of Earth 9.jpg

Vilket är det bästa nyårslöfte du haft eller hört talats om? Brukar du lyckas hålla dina nyårslöften? Har du något nyårslöfte för 2010 som du vågar dela med dig av här? Skriv gärna en kommentar i tråden!

Text: Staffan

Foto: wikipedia

2009-12-30

Ritva
0

Jag har väl inget direkt nyårslöfte. Jag har ju redan tagit tag i det jag behöver när det gäller min hälsa, men har "ledigt" nu och tar nya tag efter helgerna. Så det är bara att komma igen för min del!Flört

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Ritva
0

Man kan ju göra som min man med nyårslöften. Han lovar att inte börja röka i år, igen! Flört Han har aldrig rökt förut heller så det blir ju lätt att hålla!Skrattande

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

DesK
0

Ritva, den var bra den  Skrattande

Tror faktiskt att jag aldrig har avlagt något nyårslöfte. För mig som hundägare blir nyårsafton alltid en lugn tillställning med några enstaka vänner och familjen. Eventuellt mousserande vin dricker vi under kvällen till något gott att tugga på.

/Désirée

sighni
0

Något nyårslöfte har jag väl inte direkt.Obestämd Det är mera önskningar. Jag behöver kunna hantera stress bättre och det hoppas jag att jag lyckas med. Sedan skulle jag inte bli ledsen om jag går ner i vikt.Flört