Hörselskadade iFokus

Hörselskadade

Etikett: allmännt-övrigt
Läst 2293 ggr
DesK
0

Vem blir medlem nummer 100?

Jag kikade på hur många medlemmar vi är här och upptäckte att vi just nu är 99 medlemmar.

Vem blir medlem nummer 100?

/Désirée

Ritva
0

Oh är vi så många nu! Spännande!Förvånad

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Ritva
0

Fortfarande bara 99 medlemmar, så vem blir den 100:ade?

Hur ska vi fira det tycker ni? förslag?

Ritva

DesK
0

Tårta  Tungan ute

Kanske med en fin blombild?

/Désirée

Ritva
0

NU är vi 100 medlemmar. Undrar vem som blev det? Måste kolla men SvenA som har den kollen fortfarande!Skrattande

Ritva

[SvenA]
0

Jag vet det inte heller och kan inte kontrolera det heller det framgår inte tillvem man sänder välkomstmedelamde till det sker automatiskt

Sveinsson
0

Hej!

Jag heter Inger och troligtvis är det jag som blev medlem 100,gick med den 17sept.

Har varit medlem på norsk skogkatt i fokus länge,men precis upptäckt hur många andra grupper det finns här på I fokus

Jag har ortoscleros eller vad det heter ,någon typ av förkalkning i öronen som gör att ljudet inte förs vidare till innerörat.Har hörapparater på båda öronen vilket väl har fungerat ganska bra för min del.Har försökt få operation för öronsjukdommen men läkare i Malmö tycker inte nyttan med den skulle överväga ev risker plus att hörselska finns i innerörat också tydligen.

Finns någon annan här med samma problem eller erfarenheter ang operation?

DesK
0

Välkommen hit, Sveinsson!  Glad

Jag har ingen erfarenhet av just ditt hörselproblem, men kan ändå svara lite på dina funderingar.

En operation innebär alltid en viss risk, därför måste man alltid fundera noga över nyttan med en operation. Kan du få dina hörapparater att fungera bra är det kanske inte värt att ta risken att låta operera. Om du har minsta lilla känsla av att dina hörapparater inte fungerar som du önskar, rekommenderar jag dig att prata med din audionom om det. Att få hörapparater att fungera optimalt är en ganska långdragen process som kräver en hel av en själv också. Du kan läsa lite om det i tråden "Vilken hörapparat?" här till vänster.

Berätta gärna vad du har för hörapparater och hur du tycker att de fungerar, kanske kan någon här komma med lite fler tankar och tips.

/Désirée

Ritva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 Ja vad kul att du gav dig tillkänna!

Varmt välkommen hit som vår 100:e medlem!Skrattande

Du får en välkomstkram av mig. Det har ingen annan fått! Flört

Ritva