Klotterplanket
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ett litet klotterplank här inne kanske också skulle passa? Jag fick i alla fall tillåtelse av värden att göra detta 🙂 Försökte komma på ett annat ord är just klotterplank men de gick inte alls så bra 😛 Så får helt enkelt nöja oss med klotterplank 😛
Vill i alla fall dela med mig av en underbar låt där en tjej "sjunger" med teckenspråk. Hoppas ni gillar den också, dela gärna med er av fler sådana låtar om ni har 🙂
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
@leeemland. Nu har du hamnat rätt avdelning. Underbar liten film. 🙉
Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse
@adress Ja ellerhur va den 🙂 Hoppas fler vill dela med sig av sådana videos 🙂
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Jättefin liten video! 🙂
/Désirée
Jag får säga att det faktiskt är rätt roligt och sitta och teckna efter hur hon gör 🙂 Även om de är på engelska 😛
/ J
Önskar alla här en riktigt trevlig Valborg! 🌺
/Désirée
Desamma! Hoppas ni får en mysig kväll 🙂
/ J
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Synd att kvaliteten på videon är så dålig , men de va rätt roligt att hitta på den ändå 🙂
/ J
Ibland har man en sagolik tur/otur…….lagom till min dotters student la min hörapparat av…… 😡
/Désirée
#8 Usch vad tråkigt 😕
/ J
Jo, det är tråkigt, men jag klarade mig i många år helt utan höris med samma dåliga hörsel, så det får gå så bra det går tills jag får min apparat lagad
/Désirée
Effektiv grammatikundervisning
Varning för ovårdat språk.
Äntligen en svenskalektion som man förstår!
Har du svårt för att skilja på substantiv, adjektiv och verb? Här kommer en liten lathund som gör grammatikundervisningen mer effektiv:
1. Substantiv är ord som du sätter "fan" eller "jävel" efter: Klockjävel, gubbfan, hammarjävel och så vidare
2. Adjektiv är ord som du sätter "skit" före: Skitbra, skitgod, skitsnygg och så vidare
3. Verb är ord som du sätter "utav helvete" efter: Drack utav helvete, körde utav helvete, dansade utav helvete och så vidare
På det här sättet är det skitenkelt för ungjävlarna att lära sig utav helvete
Avskrift från Facebook
/Désirée
Undrar om ngn tagit den på annan plats - och bara stoppat den i backen där.
Ha en bra dag. Bosse
I så fall gjordes det för bra så länge sedan, för skylten har stått där i mer än 12 år.
/Désirée
Ok. Du skrev " ibland hittar man……." Trodde aldrig det var > 12 år. Då har du hittat den många gånger - förmodar jag . ……😇
Ha en bra dag. Bosse
Den var klart rolig ! 😂
Ha en bra dag. Bosse
#18 Det ser riktigt mysigt ut 🙂
/ J