era hörapparater?
om prick en månad 3 juli då ska jag till hudiksvall och hämta mina hörapparater mina första :D
färgen på hörapparaten är blank och snäckan är röd och gröna stenar :D jag vill så gärna se dom hon som bestämde bestämde inte vad jag skulle ha för sort än på hörapparaten..
hur ser eran ut? skicka gärna en bild!!
älska dit liv! det kan ta slut imorgon!
coolt :D
Grattis förresten till dina första hörapparater!
tack 😃
#6 Det ser ut som sådana jag har fast i annan färg! Grattis till de nya hörapparaterna!
puff
Äsch…mina ser så vråltrista ut så jag vågar inte lägga upp en bild ;-)!
Men de jag hade innan (nu har jag domer i örat) var klart mycket coolare. De var genomskinliga med tre blingbling-stenar på var sida. Ganska så färcka egentligen, men jag hörde tyvärr inte så bra med de insatserna så därför var jag tvungen att byta.
Men kul med rött och grönt TS! Bra med mera personlighet och färg!
Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!
ja jag gillar färger så :D

Mina hörapparater är lila och i insatsen har jag pärlor.
Min hörapparat är lila, hade "diamanter" på insatsen förut men den gick bara sönder hela tiden så nu har jag ingenting på den! :)
#12 Var det hela insatsen som gick sönder eller var det stenarna som gick sönder? Jag hade stenar i mina insatser förut, och de höll i fyra år.
Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!
#13 Min audionom hade satt stenarna på rad och sen så råkade jag få en smäll på örat och då gick insatsen av på mitten vid den tunnaste delen där det satt en sten och det hände mig flera gånger så tillslut gav jag upp om stenarna. 😛Det var inte optimalt att ha i stallet med alla buffliga hästar! 😃Nu har jag inte haft stenar i och än så länge har den överlevt 🙂