Annons:
Etikettakustikusneurinom
Läst 1334 ggr
[floppan69]
2016-11-08 16:48

Hjärnstamstest, fördröjning från ett öra?

Vad kan det vara för fel utöver tumör på hörselnerven när det visar fördröjning på det ena örat? (Fick diagnos plötslig dövhet på det örat tidigare)

Väntar på mr undersökningen då audiologen misstänkte tumör… men hoppas ju på något enklare svar!

Har läst här som hjälpt mig otroligt mycket och de symtom jag har tyder på schwannon  men letar efter annat svar. 

MVH

Orolig

Annons:
DesK
2016-11-08 18:50
#1

Tyvärr vet jag inte det. Du verkar ju få bra hjälp från vården, vilket är jättebra, så snart har du nog svaret på vad det kan vara. Jag håller tummarna för dig, att allt går bra.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[floppan69]
2016-11-09 12:13
#2

Tack för ditt svar! Det är ju bara att bita ihop och vänta på svar från mr röntgen, säger den logiska sidan men känslosidan är orolig..  Har tidigare gått igenom denna väntan på svar då ang cancer som vart bortopererat. Det är väntan som sliter mest med all oro och funderingar! Man vill ju inte oroa sina närmsta igen och väntar tills jag fått det bekräftat det ena eller det andra innan jag kan prata om det känner jag.

DesK
2016-11-09 12:15
#3

Jag förstår dig! Jag hade gjort likadant, inte velat oroa mina anhöriga. Här kan du ju prata om din oro och hur det går för dig.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: