Annons:
Etikettomsajtenochifokus
Läst 2441 ggr
DesK
7/4/16, 8:41 PM

Sorgligt besked

Vår Medarbetare Leffe är död. Leffe var en del av iFokus och han lämnar ett stort tomrum. Vila i frid Leffe Dollert!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Maria
7/4/16, 8:42 PM
#1

Så ledsamt och vilken enorm förlust❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Jens]
7/4/16, 8:53 PM
#2

Jösses, vilken chock.

Verkligen tråkigt att höra. Han gav mig många fina råd när jag började som Sajtvärd

Vila i Frid Leffe.

adress
7/4/16, 10:28 PM
#3

Vad trist. Läste ofta hans inlägg. Lite kluriga ibland. Få frid och R.I.P

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

DesK
7/13/16, 7:58 PM
#4

Med tillåtelse av Leffes syster Ann Cherie så vill jag lägga in detta. Jag skall även tillägga att det inte är nån klädkod. Texten är kopierad från Leffes fb.

"Vi i familjen önskar alla, som vill/kan ,välkomna att delta på Leifs begravning. Vi vet att det hade varit Leifs vilja att få träffa ER alla.
Hans sociala kontaktnät är/var mycket stort i alla olika intresse-nätverk som han var inblandad i och han höll av ER allihop så oerhört mycket.

Begravningen äger rum fredagen den 5/8 klockan 12 på Norra Kapellet, Norra Begravningsplatsen i Solna, Grind 3. 
http://www.hitta.se/…/search!i=dSjj2_544v!q=u…/tr!i=GzasyXYv
.
Ni får gärna ta med en röd och en vit valfri blomma som utgör färgerna för Leifs älskade hockeylag, Timrå, att lägga till Leif som får följa med honom på hans fortsatta resa.

Vi vill ge Leif denna upplevelse. Han kommer att se oss alla och det vackra blomhavet av röda och vita blommor som förenar oss i en sann samhörighet av kärlek till Leif.

Efter akten hålls en minnesstund endast för familjen.

Tänk gärna på PAH-föreningens plusgirokonto, 528104-3 och forskningsfonden PAH, postgiro: 901010-9.

Varmt Välkomna!"

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
8/9/16, 7:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Det var en mycket fin och värdig begravningsakt. Här är en bild

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Jens]
8/9/16, 7:30 PM
#6

Det var väldigt fint. 🌺

Annons:
Upp till toppen
Annons: