Annons:
Etikettomsajtenochifokus
Läst 2337 ggr
Hängmatta
11/23/14, 8:43 PM

Var är alla?

Det senaste inlägget är 6 dagar gammalt. Det senaste om hjälpmedel är 2 månader gammalt!

Hur kommer det sig att det inte är mer folk här? 

De som skapat det här nätforumet har ju gjort ett jättebra jobb att försöka centralisera många för hörselskadade relevanta ämnen till ett nätforum för hela Sverige. Obegripligt nog (jag har inte hittat i alla fall) har inte hrf gjort något sådant. Är det någon annat forum för hörselskadade som stjäl uppmärksamhet härifrån?

Annons:
lillan-65
11/23/14, 9:01 PM
#1

Håler med dej (fast ja är inte med på dena sidan). Men ja kan seja att det är lika på epelepsi sidan, den funkar inte heller lengre. Sen kan ja beretta att ja kan en del teckenspråk för ja har en kusin som är döv (helt döv sen födslen). Jag tyker det är lite skönt o prata med han för ja är judkenslig. Hoppas dena sidan komer fram ijen snart.

Hängmatta
11/23/14, 9:37 PM
#2

Jag såg en siffra på att 270 000 i Sverige har hörapparat. Det är otroligt många.  Och ändå är det så få inlägg här.

Det finns ett forum för svenska tågnördar som har mer än 100 inlägg per dag.

Hur många epileptiker finns det i sverige?

lillan-65
11/24/14, 7:55 PM
#3

Förlåt, men det vet ja verkligen inte. HUR  och VARFÖR ska man veta det??? Jag vet inte heler VAD tågnördar är????

CessieB
11/26/14, 6:11 AM
#4

Det är ganska livlig diskussion på HRF:s Facebook-diskussionssida för hörselskadade. Där får man massor av information och långa diskussioner. Själv är jag lite trött på att iFokus inte är en sajt för hörselskadade utan har en mängd olika sidor, och att de dessutom jämt ska göra reklam för sina andra sidor. Jag skulle vilja få ett forum som verkligen är riktat till hörselskadade, där man inte får reklam om matlagning, husdjur och annat. Rent generellt så verkar det dock bli allt ovanligare med just diskussionsforum. Många som börjar tyna bort lite ", även internationellt sett.

Hängmatta
12/29/14, 4:41 PM
#5

Tack för svar CessieB

Tack för tips.

Det var tråkigt att höra att du är trött på de kommersiella delen av iFokus. Det kanske därför många andra ledsnat också.

Då jag själv inte har använt iFokus knappt alls så har jag heller inte blivit störd av de kommersiella bitarna än. Jag tycker det skulle vara positivt om HRF länkade hit till den här diskussionsgruppen. Jag har inte hittat en sådan länk när jag letat. Om de gjorde det kanske det skulle bli mer fart här.

lillan-65
12/30/14, 5:26 PM
#6

Jag skule önska att det med blev "mer fart"(mer skrivande mensikor??) i epelepsi delen med.

Annons:
CessieB
12/30/14, 6:31 PM
#7

HRF Linköping har med sajten i länklistan under "aktuellt", och det finns de som ofta hänvisar hit på diskussionsforumet på Facebook. Ju mer diskussion om hörsel desto bättre! :-)

Upp till toppen
Annons: