Annons:
Etikettefterlysningar
Läst 2791 ggr
Lavèn
5/5/12, 5:47 PM

Nya vänner?

Hej, jag är en tjej på 14 år och lär mig teckenspråk i skolan. Nu skulle jag gärna villa lära känna en  som kan pratar teckenspråk kvittar om den är hörande eller inte!

Jag är inte så jätte duktig då jag bara har gått på tsp 2 terminer. (går i 7 nu)

Just bara för en kul grej och så!

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Annons:
Leffe
5/9/12, 2:10 PM
#1

Hoppas du hittar någon att öva med. Att kunna teckenspråk kan vara bra

leemland
5/12/12, 8:45 PM
#2

wow, får du/ni det genom skolan?

Själv fick jag lära mig genom min "special"-lärare för jag själv har hörselproblem men möjligheten att läsa teckenspråk fick inte jag förrän i gymnasiet! :

ps. du måste nog skriva var du är ifrån för att underlätta Tungan ute ds.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Lavèn
5/13/12, 11:51 PM
#3

#2 Ja jo men vi har det som de andra har tyska/spanska eller franska!

Vi är dock bara 5 på teckenspråket och alla tjejer, kan ev börja en kille nu med skulle bli superkul om han börja!

Oj att du inte fick lära dig först än i gymnasiet! Jag tycker det är jättekul och synd att inte mer kan det! Vilket gymnasium går du på?

Jo det kan det nog! =)

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Lavèn
5/13/12, 11:52 PM
#4

Jag bor i storfors, värmland! ^^

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

leemland
5/14/12, 10:35 AM
#5

#3 Jag gick på Sydskånska gymnasiet Tungan ute 4 år sedan jag gick ut nu Tungan ute haha.
Då fick man välja det som valbar kurs Tungan ute Och det var hela skolan som fick välja då så klartTungan ute Jag tror där var 2 killar som gick på teckenspråk då Tungan ute

Lycka till med dina studier ! Glad

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: