Annons:
Etikettefterlysningar
Läst 2724 ggr
Ceciliaolucifer
9/15/10, 5:08 PM

Söker döva människor med djur för skolarbete!

Hej!

Cecilia heter jag och är 23 år gammal och läser till Audionom på karolinska institutet i Stockholm.

Jag söker kontakt med någon som är döv och som har ett stort djurintresse och lever med egna djur dagligen.

Det gäller ett fördjupningsarbete som jag gör och jag hoppas att finna någon som vill ställa upp med att svara på lite frågor! Glad

Är du intresserad? eller vet någon som är det? maila till dahlstrom.cilla@gmail.com eller pma!

Med vänlig hälsning /Cecilia

Annons:
Ritva
9/15/10, 6:32 PM
#1

Hej!

Vad spännande det låter ditt arbete! Du får gärna berätta med och även återkomma när du är klar!

Tyvärr har jag inget djur ännu, funderar på att skaffa hund, så jag hoppas att du får napp av någon annan. Dessi kanske?

redigerat av mig själv: Men Dessi är ju inte döv kom jag på  när jag tittade på inlägget igen! SkämsTungan ute

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

DesK
9/15/10, 7:04 PM
#2

Cecilia jag är bara döv på ena örat och har en lättare hörselnedsättning på det andra örat, men om jag kan vara till hjälp är du välkommen att höra av dig.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Ceciliaolucifer
9/16/10, 12:01 AM
#3

Hej!

Vad snälla ni är och tack för erbjudandet!

Jag kanske behöver ändra min inriktning lite, och jag kommer då och haffar någon av er! Hoppas det är okej! :)

DesK
9/16/10, 12:03 AM
#4

Helt okej för min del Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

JohannaMax
9/16/10, 1:14 PM
#5

Jag har en kompis som är helt döv, hon har hund och uppfödning av kaniner. Jag kan kolla med henne om du vill?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Upp till toppen
Annons: