Annons:
Etikettefterlysningar
Läst 3461 ggr
Jizdenka
2010-11-17 15:06

Intervjudeltagare!

Hej alla!

Jag är en hörselskadad tjej som just nu håller på med mitt examensarbete på socialarbetarprogrammet på Högskolan Dalarna.

Jag skriver om hur hörselskadade ser på sin grupptillhörighet. Alltså hur det upplevs att inte vara varken "döv" eller "normalhörande", utan mitt emellan.

Jag har tänkt göra intervjuer, och det allra bästa är om vi kan ses öga mot öga, speciellt med tanke på att vi båda ju hör dåligt :) Så bor du i närheten av Falun är det ett plus, men det går säkert att lösa ändå, kanske via msn.

Hör av Dig om du är intresserad!

Vänliga hälsningar

/Liv Samuelson

Annons:
CessieB
2010-11-17 17:12
#1

Intressant ex-jobb, Lycka till!

(Skickat kontaktuppgift via pm.)

Ritva
2010-11-17 20:47
#2

Hej!
Spännande ämne du har valt. Du kan kolla med DesK hon kommer därifrån. Vet inte riktigt om hon finns hemma just nu däremot? Jag har inte vägarna åt Dalarna i den närmaste tiden tyvärr, annars har jag mina svärföräldrar i Falun!

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

DesK
2010-11-18 13:46
#3

Liv har fått privat meddelande med mina kontaktuppgifter. Nu är jag hemma igen Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

JohannaMax
2010-11-18 20:40
#4

Du får intervjua mig via msn om du har lust, skicka privat meddelande i så fall.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[elel]
2010-11-21 21:39
#5

Jag bor mitt i sörmland, men du får gärna intervjua mig via msn. Jag känner mig väldigt mitt emellan då jag bara är döv på ett öra. Får ofta kommentaren - det syns inte på dig - när jag berättar.

Skicka privat meddelande om du vill intervjua.

verrax
2010-11-23 23:30
#6

Intressant examensarbete! Lycka till Liv! :)   ( & ja du kan intervjua mig om det behövs ;) )

Annons:
Jizdenka
2011-04-05 12:02
#7

Hallå alla! Glad

Jag tänkte skjuta fram det här inlägget lite, och även meddela till dem som är intresserade att msn-intervjuerna kommer att ske inom en månad åtminstone.

Ha det bra

M. Vänlig Hälsning

/Liv

CessieB
2011-04-08 18:21
#8

Hej, jag anmälde intresse men hörde aldrig ifrån dig sen, Liv. Säg bara till om du vill intervjua. Glad

CessieB
2011-04-08 18:25
#9

Äsch, ursäkta! Jag borde kollat mina meddelanden först!

Fiffilura
2011-04-16 08:01
#10

Intressant! Jag läste till lärare i Falun. Behöver du fler informanter så ställer jag gärna upp men via mail, msn eller telefon, har inte tid att åka till Falun.

/Fia

Jizdenka
2011-05-18 09:20
#11

Hej alla!

Jag beklagar att saker och ting drar ut på tiden. Jag har tyvärr haft en del käppar i hjulet vad gäller den här uppsatsen. Men jag har inte glömt er utan vill gärna göra intervjuera, såsnart arbetet runtikring blir färdigt.

Jag ber om Ert tålamod.

M. Vänliga hälsningar

/Liv TS

CessieB
2011-05-18 10:38
#12

Ingen fara. Vet precis vad du menar med att "drar ut på tiden". Obestämd Sitter själv med mina doktorandstudier och blir tokig på alla fördröjningar. Behövde feedback förra veckan, och då är naturligvis huvudhandleraren på konferans långt bort, en bihandledare är i Nordanerika, en annan är i Lisabon, och examinatorn är i Paris. Ibland undrar jag hur man kan komma vidare över huvud taget. Glad Kämpa på bara!!!

DesK
2011-05-18 10:41
#13

Jag vet också hur det är! Om jag inte är inloggad på msn så får du stöta på mig via mobilen, när du vill göra intervjun, du har ju numret Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
JohannaMax
2011-05-22 22:07
#14

Jag finns oxå kvar när du har tid!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jizdenka
2011-05-23 09:37
#15

Tack  för att ni är så förstående! Glad

Jag har insett att man inte skriver det här i en handvändning… speciellt inte då teoridelen är ganska tung. Men jag jobbar på det. Förstår om ni har mindre tid när sommaren kommer och det är semestertider.

Men jag hör av mig somsagt.

Kram

Hoppas ni har fint väder. I helgen var det sommar här i Falun, men nu verkar det ha blivit regtig vår igen.

nallemaja80
2011-08-17 12:49
#16

Hej hej!

Hoppas arbetet med din undersökning går bra, behöver du fler att intervjua ställer jag gärna upp!

Är inte i närheten av Falun, men välkommen att kontakta mig på mail om du vill.

Jag är döv på höger sida, men fullgod hörsel på vänster, dessutom tinnitus på det.

//nallemaja80

Upp till toppen
Annons: