Annons:
Etiketthjälpmedel
Läst 2136 ggr
leemland
2016-02-10 16:25

Tillbehör till hörapparaterna

Hejsan. 

Undrar var man kan köpa "tillbehör" till hörapparaterna. Det jag tänker mest på är "slangarna" och "propparna" (vet inga bättre ord för det) 😛 Hoppas ni förstår vad jag menar 🤪 
Som sagt: Var köper ni era "tillbehör"? Eller har ni någon aning om var man kan köpa dom förutom hos audionomen.? 

p.s. vet inte om det hamnade i rätt kategori.d.s. 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
DesK
2016-02-10 16:27
#1

Det finns flera butiker på nätet, men då måste man veta exakt vad man ska ha. Jag köper mina slangar och proppar direkt från hörselvården.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

leemland
2016-02-10 19:36
#2

#1 Okej. Har du tips på nätbutik? 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

adress
2016-02-11 16:34
#3

#0 Beroende på märke på dina hörapparater - brukar dom också sälja tillbehör på sina hemsidor. Med proppar menar du väl en öppen lösning. Dom formgjutna är ju personligt anpassade - så där gäller audionomen. Har du ex Phonak som fabrikat - har du tillbehör här: http://phonak-butik.se/horapparattillbehor/

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

leemland
2016-02-14 11:40
#4

Tack ska du ha #3

Får kolla vilket märke de är och kolla deras egna hemsida då :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: