Annons:
Etikettakustikusneurinom
Läst 2524 ggr
Begcam
2015-09-22 12:31

Operation

Har ett AN på hö sida sedan några år tillbaka och väntar på att få göra en hörselbevarande op i Uppsala. Är det någon som har någon erfarenhet av middle frossa operation??

Annons:
adress
2015-09-22 14:17
#1

Hej Du har redan en avdelning för det. Akustikusneurinom (AN) som nu är uppe i #4. Finns hur mycket info du vill ha där. Helt onödigt att starta en ny tråd. Blir bara förvillande. Lycka till med operationen - och kolla in " AN # 1-2-3-4 " P.S. Försök att ta bort inlägget. Ställ gärna din fråga i det befintliga forumet för Akustikusneurinom - om du inte tycker dig hitta svar där. D.S.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Begcam
2015-09-22 21:26
#2

Ojdå!! Det var inte meningen att öppna en ny tråd. Första gången jag är inne på denna sida. Får tyvärr inte bort inlägget

adress
2015-09-23 15:07
#3

Gör inget - är nog bara moderator som,kan göra det . Hoppas du hittat till Akustikusneurinom 1-4 nu på,forumet. Ställ gärna din fråga där igen - så hoppas vi på bra svar. 😎

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

DesK
2015-09-29 06:28
#4

Det är alltid okej att starta en ny tråd. Grupperna finns ju till för det. För många är det jobbigt att leta svar i de lite längre trådarna, då kan det vara lättare att starta en ny egen tråd om en specifik fråga.

Begcam, nu hoppas jag att du får svar på din fråga om middle frossa! Tyvärr vet jag ingenting om detta.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: